Toto je dôvod prečo PROTISTARNÚCA kozmetika neexistuje! Prečítať by si to mala každá žena.

Vzhone za krásou a večnou mladosťou sme my ženy ochotné minúť veľa peňazí, a hlavne nepochybovať o zbytočnosti kozmetických výrobkov. Často sa tak stávame obeťami reklám, ktoré nás uisťujú o zázračných schopnostiach týchto prostriedkov. Drahá kozmetika, ktorú si tak želáme kúpiť, je však obklopená aurou fantázie a mýtov.

мифы о косметике

Výrobcovia kozmetiky

BÚRANIE MÝTOV

Luxusná kozmetika
Firmy Lauder a L’oreal sú dve konkurenčné značky, ktoré si medzi sebou delia trh. Práve oni ovládajú tie úplne najpopulárnejšie značky: od masového trhu až po elitnú kozmetiku. Napríklad L’oreal svoje značky delí na spotrebiteľské (Garnier, Loreal Paris, Maybelline), profesionálne (Loreal Professionelle, Redken, Matrix), luxusné (Lancome, Biotherm, Georgio Armani), a dermatologické (Vichy, La Roche Posay). To znamená, že celá produkcia pochádza z jedného kotla. Samozrejme, že veľmi drahé krémy nemožno porovnávať s Garnier, pretože každý z nich je určený pre iný skupinu kupujúcich. Preto efektívnosť prostriedku nezávisí od firmy, ale od jeho chemického zloženia.бесполезная косметика

 

Krém na vrásky
Antistarnúca kozmetika neexistuje. Zabudnite, ani jeden krém nie je schopný vyhladiť vrásky! Správna starostlivosť, ktorá zodpovedá typu vašej pleti je najistejší spôsob ako spomaliť jej starnutie. Keď hovoria o omladzujúcej kozmetike, myslia tým prípravky, ktoré nám pomáhajú zbaviť sa pigmentácie, zlepšiť elasticitu pokožky, zosvetliť ju a zachovať jej tón.бесполезная косметика

 

Krém proti celulitíde
A tu je ďalší mýtický prostriedok, na ktorom kozmetické firmy zarábajú peniaze. Ani jedna štúdia doteraz neobjavila zložku, ktorá by bola schopná poradiť si s celulitídou. A to je fakt! Na to, aby ste sa zbavili „pomarančovej kože“ by ste skôr mali využiť diétu, masáže, zábaly, fitness a pocedúry so zariadeniami. Žiadny krém, dokonca ani za nemalé peniaze, v tomto prípade nepomôže!бесполезная косметика

 

 

Pokračovanie na ďalšej strane!

You may also like...