Tymto spôsobom schudnete do mesiaca tuk na stehnách a na zadku !

Všetci poznáme ten šokujúci pohlad  v minuloročných  šortkách v zrkadle. Prebytočný tuk v dolnej časti tela vám na sebavedomí určite nepridá. Máme pre vás však dobrú správu, stehná a zadok su na dosah.

 

Na začiatok si treba uvedomiť, že musíte celkovo znížiť percento telesného tuku, inak vám žiadne drepy ani výpady za tak krátky čas nepomôžu, hoci tieto partie dokážu  dobre vyformovať. Nechcených centimetrov sa zbavíte intenzívnym cvičením a zdravou výživou. My vám povieme ako na to !

Krok 1.

Bildergebnis für fett

Zhrňte do svojho režimu intenzívne cvičenie aspoň trikrát týždenne. Vyberte si  cviky, ktoré budujú svalovú hmotu a zvýšia metabolizmus, pretože to pomáha  pri odbúravaní tuku. Cviky možete kombinovat , aby stimulovali niekolko svalov naraz  a spálili viac kalórií.

Môžete si dat výpady, tricepsové aj normálne kliky a cvičenie s ľahkými činkami. Každý cvik  si dajte v troch sériach po 15 opakovaní, pričom na konci každého cviku by ste mali byť úplne vyčerpaní. Potom viete, že pôsobia na metabolizmus tak, ako majú.

Krok 2.

Dvakrát týždenne nezabudnite na cielené precvičenie dolnej časti tela, aby ste tvarovali stehná a zadok. Použite kombinované aj izolované cvičenia. Vykonajte kombinované cviky akými su napríklad spomínané výpady a drepy, ktoré aktivujú štvorhlavý sval, predné stehenné svaly, lýtka aj zadok.Používajte izolované cvičenia, ktoré pôsobia na konkrétne partie dolnej časti tela, ako napríklad predkopávanie, dvíhanie bokov v ľahu a pod. Vykonajte každý cvik v štyroch sadách po 12 opakovaní. Opäť cvičte tak tvrdo, že posledné opakovania bude  ťažké dokončiť. Musí to trosku zaboliet.

You may also like...